|
Post by Finski on Nov 14, 2004 17:57:52 GMT 2
nyt kun toi jantro noista pvc ukeleista puheli niin voila muistin et onhan mulla jossain niitä ja pienen haun jälkeen löytyikin eli karhu kopla kork:n7cm pohjassa teksti bully germany europe(3 erillaista) veljen pojat sin.soittaa haitaria pun. makaa maassa ja vih.on ratiopuhelin kädessä pohjissa lukee bullyland disney made in germany fantasia mikki sama bullyn tekele handpainted aku 1984 bully kukka kimppu kädessä sit 4kpl noit smarties putken päässä tulleita mikki milla magia,hannu hanhi ja hessu ja sit oli toi matchbox auto missä hessu eli vaihtoon joutaa
|
|
|
Post by Paulig on Nov 14, 2004 18:10:43 GMT 2
Mulla kaksi karhuveikkoa itselläni ja kaikki sarjasta puuttuvat kiinnostais. Samoin tuo Fantasia-Mikki jos hyvässä kunnossa. Mutta kuten joskus aikaisemmin totesimme, mulla ei taida olla mitään kiinnostavaa vaihtoon . Jos noiden ostaminen on mahdollista, pistä privaattia, tänks! ;D
|
|
|
Post by Paulig on Nov 14, 2004 18:16:13 GMT 2
...tai onhan mulla vastaavia Disney-figuja joitain tuplina, mutta menee tovi, että selvitän laatikkoni ja kasaan listan. Mutta kiinnostaisko periaatteessa, vai mitä ensisijaisesti etsit vastineeksi??
P
|
|
|
Post by Finski on Nov 14, 2004 20:02:45 GMT 2
elikkä kerään pää asiassa 1.scalextric autorata tavaraa(autot,radat,rataosat,figurit,rakennukset,valosarjat,pelkät laatikot.katalookit)myös airfixin autorata rakennukset ja ukot kelpaa.2 brio,veki,jukka puulelut ja puiset pelit.3.star wars ukkoja ja aluksia.4.britains inkkarit.länkkärit,ritarit,maurit+linnoitukset(linnoissa käy myös airfix).5.nintendo watch&play elektroniikka pelit.6.capsela rakennus-sarjat (jos löytyy jotain puuttuvaa sarjaa) et tossa noita pää-keräily kohteet(onneksi,tila loppuu pian)
|
|
|
Post by matlock on Nov 15, 2004 9:10:52 GMT 2
1.scalextric autorata tavaraa(autot,radat,rataosat,figurit,rakennukset,valosarjat,pelkät laatikot.katalookit)myös airfixin autorata rakennukset ja ukot kelpaa.2 brio,veki,jukka puulelut ja puiset pelit. Olisiko sulla näyttää esimerkkikuvaa ykkös- ja kakkoskohtien jutuista?
|
|
|
Post by Finski on Nov 15, 2004 22:51:31 GMT 2
laitan kuvaa heti kun onnistun reggaa tonne photopukettiin.siel on joku serveri vaihto menossa
|
|
|
Post by Finski on Nov 15, 2004 22:59:12 GMT 2
Olisiko sulla näyttää esimerkkikuvaa ykkös- ja kakkoskohtien jutuista? siis häh täh nyt oon pihalla siis noista pvc ukeleista vai scale/brio roinasta?
|
|
|
Post by matlock on Nov 16, 2004 7:28:25 GMT 2
Siis scale/brio roinasta. Tietäisi taas pitää silmät auki shoppaillessa.
|
|