|
Post by crawatt on Nov 13, 2005 13:41:39 GMT 2
pahus, Lelumies ehti ensin. Night Creeper ja Foot Soldier olisivat kelvanneet mullekin. noh, pistätkö mulle sivuun tuon KO lentokoneen sitten?
|
|
rocky
Fabu
Pinssit ja Batman,Asterix,Lucky Luke,Tintti,muppetit ja painia figuurit kiinnostaa
|
Post by rocky on Nov 13, 2005 14:31:15 GMT 2
onko hämis varattu jo?
|
|
|
Post by Osku on Nov 13, 2005 14:57:49 GMT 2
Varattu siis: -Jantrolle käsinseisova strumffi -Lelumiehelle: Foot Soldier ja Night Creeper -crawattille tuo ruma KO micromaster lentokone -rockylle Hämis
|
|
|
Post by Feikki on Nov 13, 2005 16:47:05 GMT 2
Mulle kelpaa se KO Micromasters maasturi.
|
|
|
Post by Jantro on Nov 13, 2005 17:25:41 GMT 2
Käsillä seisoja smurffi kiinnostaisi. Samoin Marsupilamiska, mutta vaihdettavaa mulla ei ole J Strumffi pistetty sinulle syrjään, mutta Marsupilamin vaihtaisin ainoastaan. Tai sitten joutuu ihan oikeasti rahaa tarjoamaan. Onko Playmobil-ukkoja jo tarpeeksi teillä? Että tietäisin lakata nappaamasta sinulle mukaan, jos on. Ei Playmobil ukkoja koskaan liikaa voi olla Varataan nyt nekin Marsupilamitar on ilmeisesti Plastoyn sarjaa? J
|
|
|
Post by Osku on Nov 13, 2005 17:51:11 GMT 2
Varattu kuten pyydetty. Muistuttaisin taas kaikkia, että vaihtareilla voi kiilata. Ai minä epätoivoiselta kuulostava? Strumffi pistetty sinulle syrjään, mutta Marsupilamin vaihtaisin ainoastaan. Tai sitten joutuu ihan oikeasti rahaa tarjoamaan. Onko Playmobil-ukkoja jo tarpeeksi teillä? Että tietäisin lakata nappaamasta sinulle mukaan, jos on. Ei Playmobil ukkoja koskaan liikaa voi olla Varataan nyt nekin Marsupilamitar on ilmeisesti Plastoyn sarjaa? J Jup. "C Marsu 2000, Plastoy, China". Tarkemmi katsottuna huomasin, että figun ja hännän liittymäkohdassa on pätkä rautalankaa näkyvissä. Ei luultavasti tarkoituksellista? Playmobilit eivät olleet muuten niin kalliita kuin viime satsin kaverit. Saat siis halvempaan hintaan per ukko kuin viimeksi. Harmi ettei tuolle ritarille ole "Vader"-tyyppistä kypärää. ;D
|
|
|
Post by Jantro on Nov 13, 2005 19:58:47 GMT 2
Jup. "C Marsu 2000, Plastoy, China". Tarkemmi katsottuna huomasin, että figun ja hännän liittymäkohdassa on pätkä rautalankaa näkyvissä. Ei luultavasti tarkoituksellista? Playmobilit eivät olleet muuten niin kalliita kuin viime satsin kaverit. Saat siis halvempaan hintaan per ukko kuin viimeksi. Harmi ettei tuolle ritarille ole "Vader"-tyyppistä kypärää. ;D Ei ole rautalanka tahalleen näkyvissä. Minulla on samaa sarjaa " Angry Marsupilami". Oli pakko ostaa just tuo, kun on niin cool Playmobileille on kyllä kypäriä täällä Ei silti, saa niitä tulla lisääkin J
|
|
|
Post by Osku on Nov 20, 2005 20:56:38 GMT 2
Ja playmobileja tulee lisää. Heppa, pari ukkoa ja keijukainen. Haluatko lunastaa välillä? Nappasin mukaan laatikon täynnä outoa kamaa, joista suurin osa jää omaan käyttöön. Harmi että joutui tavoistaan poiketen pistämään vähän enemmän rahaakin menemään. Yoshi's story soundtrack on suht... kipeän kepeä. Warhammerit ja N64 johdannaiset saattavat kustannuspoliittisista syistä lähteä kiertoon huutonetin kautta.
|
|
rocky
Fabu
Pinssit ja Batman,Asterix,Lucky Luke,Tintti,muppetit ja painia figuurit kiinnostaa
|
Post by rocky on Nov 20, 2005 21:05:58 GMT 2
tipi kiinostaa ja mikki jolla ei ole palloa
|
|
|
Post by Lelumies on Nov 20, 2005 21:07:08 GMT 2
Ra's al Ghul (keltaviherhaarniskainen ukko) voisi tulla Jalkasoturin ja Night Creeperin kaverina sitten joulukuussa. Yoshi-soundtrack kiinnostaa myös, mutta kannattaa ehkä tosiaan ensin kokeilla meneekö Huudossa kaupassa ainakin jos siitä paljon maksoit.
|
|
|
Post by Osku on Nov 20, 2005 21:20:20 GMT 2
Ra's al Ghul (keltaviherhaarniskainen ukko) voisi tulla Jalkasoturin ja Night Creeperin kaverina sitten joulukuussa. Yoshi-soundtrack kiinnostaa myös, mutta kannattaa ehkä tosiaan ensin kokeilla meneekö Huudossa kaupassa ainakin jos siitä paljon maksoit. No sen vuoksi se oli niin tutun oloinen. En Ra's Al Ghuliksi tunnistanut noissa vermeissä. Ajattelin 4 euron lähtöhintaa levylle pistää. Lienee järjellisyyden rajoissa? Vinkkaan sinulle, niin voit ekan huudon pistää sisään. Siis jos haluat. Tipi ja Mikki pistetty rockylle syrjään sen Hämiksen seuraksi. Miten niitten mahdollisten vaihtareitten kohtalo oli?
|
|
|
Post by Lelumies on Nov 20, 2005 21:35:39 GMT 2
No sen vuoksi se oli niin tutun oloinen. En Ra's Al Ghuliksi tunnistanut noissa vermeissä. Ajattelin 4 euron lähtöhintaa levylle pistää. Lienee järjellisyyden rajoissa? Vinkkaan sinulle, niin voit ekan huudon pistää sisään. Siis jos haluat. Tietääkseni Ra'silla on tuo haarniska ainoastaan juuri tällä figuurilla. Ilmeisesti Kennerillä ajattelivat että lapset ostaisivat tuota helpommin tuollaisena. Kuulostaa ihan järkevältä lähtöhinnalta. Saa nähdä sitten minkälaiseksi huutosodaksi menee vai olenko minä ainoa suomalainen, joka tuon haluaa.
|
|
|
Post by Jantro on Nov 20, 2005 23:47:23 GMT 2
Nuo uudet Playmobilit on kyllä mieluisia. Voisin lunastaa tähän asti kertyneet ja sen smurffin ensi perjantaina tai la tai su. Ja luonnollisesti jos meillä on yhteisiä kauppakumppaneita, kimppapostitustakin voi ehdottaa J
|
|
|
Post by pH6 on Nov 21, 2005 12:42:17 GMT 2
Saa nähdä sitten minkälaiseksi huutosodaksi menee vai olenko minä ainoa suomalainen, joka tuon haluaa. Et sinä ihan ainoa taida olla, mutta taidan tavoistani poiketen kerrankin jättää kilpahuutamatta.
|
|
|
Post by Osku on Nov 21, 2005 15:33:52 GMT 2
Saa nähdä sitten minkälaiseksi huutosodaksi menee vai olenko minä ainoa suomalainen, joka tuon haluaa. Et sinä ihan ainoa taida olla, mutta taidan tavoistani poiketen kerrankin jättää kilpahuutamatta. Pyh, turhaa kainostelua. Mielesi tekee kuitenkin huutaa suohon tuo joensuun joukahainen, konsoliskenen nousukas jota myös lelumieheksi kutsutaan.
|
|